Wednesday 18 February 2009

Tur att jag bara blev nästan arg

Först och främst får jag be Tono, Provea och Firstbase om ursäkt. De har inte gjort något fel. Det finns ett annat skäl till att kalsong-beställningen faktiskt blev gjord. Därför har jag nu ringt till det telefonnummer, som fanns angivet i brevet, och avbeställt välkomstpaketet.
Som var och en förstår, har någon svarat ja, när Firstbase ringde. Jag vill inte avslöja vem. Det kan vara jag själv! Hur som helst har inte företagen gjort några fel. Ja, kanske kan man argumentera för att de är onödigt påstridiga, när de ringer. Men det är i varja fall inte olagligt.
Så vad kan vi lära oss av detta?
Själv kan jag lära mig att ta reda på alla fakta innan jag agerar.
En annan lärdom är att det inte är så farligt att erkänna, om man gjort fel.

1 comment:

Uffe said...

Om du vill får du gärna vara med i en grupp på facebook som jag startat med en god vän. Den heter "Vi som inte är fullkomliga". Ojdå, var du redan med där. Alla andra är välkomna!