Saturday 27 February 2021

Vasaåket 2021 "Director's cut"

Yngsta dottern hade kameran med och har nu på morgon skickat några foton. Det får bli en bonusbloggpost av dem. Hon och systern kom ju inte förrän till Oxberg men i brist på närvaro skickade hon några skärmdumpar från appen. Så visst var hon med!

Så här ser appen ut före start.

Här har jag hållit på ett tag.

Här kommer jag åkande till Oxberg.

Med viss tvekan pillar jag i mig en bulle och en mugg buljong.

En av de två funktionärer som peppade mig på varje kontroll
under senare halvan. Han försåg mig också med extra energiintag.

I Oxberg hade jag ganska ont i ryggen.
Hustruns massage gjorde susen.

Även mellansystern fanns på plats och peppade.

Här är tröttheten hos mig påfallande.

Men mittemellan två döttrar går det inte
 att hänga med huvudet särskilt länge.

I Oxberg sken solen och spåret var faktiskt bra.

Målgång.

Här är alla tiderna.

Detta ser ju väldigt trevligt ut!

Medaljen fick jag hänga på mig själv.

Sådär! Nu åker medaljen på!

Nu känns det verkligen bra.

Pur lycka!

När vi kom hem till Uppsala fanns det blommor,
kort och paket som väntade på oss.

No comments: