Naturligtvis var jag lika stolt som tuppen när yngsta dottern hade sin bal för ett par veckor sedan. Med på bilden är hennes pojkvän. Han hade inte min smoking men väl min gamla frack. Så det kan gå!
Nu är det dags för studentbal igen. Att sonen kan ha min gamla smoking är kul. Kanske borde jag klätt upp mig för detta tillfälle. Nåja, en sådan här dag får jag väl stå i bakgrunden, även om jag är stolt som tuppen!